HTML

Vegyeszöldség

Mindennapi zöldségeink

Friss topikok

Linkblog

Az első

2011.01.26. 14:19 :: Nerva

Az első egy LUSH Squeaky Green samponszappan volt. Először csodás, aztán még csodásabb, aztán meg nem működik. Visszatérnek ugyanazok a bosszantó tünetek, amik előtte is problémákat okoztak. A bőrgyógyász szerint az ok egyszerű: SLS - sodium lauril sulfate. Ez az, amire én sajnos érzékeny vagyok.

Végigfutva a LUSH oldalán az összetevőket, nem voltam elég figyelmes, mivel tényleg csak átfutottam őket, örültem, hogy egy kivételével mind zöld (ami azt jelenti, hogy növényi származék), így megnyugodtam és megvásároltam a kis korongot. Aztán később, testápoló keresgélés közben újra és ezúttal figyelmesen átolvastam az összetevőket, és bizony megértettem, miért is tértek vissza a régi tünetek.

Összességében nagyon jó sampon, tisztít, fényesít, nagyon kényelmes a használata, habzik is, ahogy kell, de aki bio- vagy natúrsampont keres, annak nem a legmegfelelőbb megoldás.

Szólj hozzá!

Címkék: sampon lush samponszappan

A bejegyzés trackback címe:

https://vegyeszoldseg.blog.hu/api/trackback/id/tr682615365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása