HTML

Vegyeszöldség

Mindennapi zöldségeink

Friss topikok

Linkblog

Alterra arcmaszk

2011.01.27. 11:03 :: Nerva

Nagy örömömre már a Rossmann üzleteiben is fellelhetünk BDIH védjeggyel ellátott termékeket. Tehát szigorú feltételeknek megfelelő natúrkozmetikumokat.

Az Alterra a Rossmann saját márkája, és mivel általában nem vagyok elájulva a Rossmann cuccok minőségétől, eléggé kétkedve fogadtam a hírt. Egészen addig, amíg a Jászai téren meg nem nyílt egy egészen gusztusos üzletük, hatalmas kínálattal, ezért bátran az Alterra polcaihoz vettem az irányt. Kellemes tapintású, ízléses csomagolású, jó illatú termékeket találtam. Teljesen meggyőzőnek tűnnek.

De hogy ne rögtön egy flakon testápolóval kezdjem a tesztelést, levettem a polcról a kis zöld arcmaszkos tasakokat (két adagos kiszerelésben adják), ami tényleg csak párszáz forintos tétel. Szükségem is volt rá, mivel az elmúlt hetekben elég nagy nyomás nehezedett rám, és ezt bizony a bőröm is megsínylette. Természetesen alaposan megtisztított arcra érdemes felkenni, és szuper! Visszafogott tiszta illat, jól kenhető, szinte a kozmetikusoknál tapasztalt kence állag jellemzi. 10-15 perc után vízzel mostam le. A kisebb ráncokat a homlokon és a száj környékén el is tünteti, a bőr hamvas és tiszta lesz.

Gondoltam, hogy a második adagot valami rázósabb helyzetre tartogatom, úgyhogy egy görbe este utáni délelőttön kentem fel, és megint nagyon hozta a formáját. Nagyon ajánlom! Az összetevők között többek között jojobaolajat és aloe verát találunk, és működik a dolog.

Szólj hozzá!

Címkék: vera aloe rossmann alterra arcmaszk natúrkozmetikum jojobaolaj bdih

A bejegyzés trackback címe:

https://vegyeszoldseg.blog.hu/api/trackback/id/tr92617621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása