HTML

Alverde Aqua peeling perle

2011.02.18. 10:35 :: Nerva

Így: perle.

Tisztában vagyok vele, hogy bizony egy bőrradír megítélése végképp szubjektív dolog. Évek óta nem találtam jót, mármint számomra megfelelőt. A bőröm vékony, ezért minden apró hiba rögtön meglátszik rajta. Az ilyen típusra mindig a kíméletes, már-már finomkodó radírokat ajánlják. Azok viszont nekem semmit nem érnek, mintha nem is használtam volna őket. Ha viszont kipróbáltam valami erősebbet, az sem volt túl kellemes, sokszor enyhe fájdalmat okozott az arcmosás velük. Szóval jó ideje leálltam a kísérletezgetéssel, mondván, úgysem találom meg a középutas terméket. Aztán egy nem túl szép, borongós, esős, hideg téli napon...

DM-ben jártam. Megláttam ezt a kis tubust, megillatoztam, megtetszett. Este próbáltam ki, és jó. Nagyon jó. Lehet, hogy más bőre nem szeretné annyira, mint az enyém, de most had örüljek kicsit, hogy végre találtam olyat, ami használ és kellemes.

A képen látható termék csomagolásán még a BDIH logója látható, az enyémen már Natrue van.

Szólj hozzá!

Címkék: dm peeling perle bőrradír alverde

A bejegyzés trackback címe:

https://vegyeszoldseg.blog.hu/api/trackback/id/tr722669970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása